حديث تصادفي

هنسی ونوم F5 با 1400 اسب بخار قدرت!!!

هنسی به تازگی اعلام کرده برنامه هایی برای ونوم F5 در سر دارد و می خواهد باز هم رکورد سرعت را بشکند.همانطور که می دانید در ماه فوریه گذشته بود که ونوم GT موفق شد در باند مرکز هوایی کندی رکورد 435 کیلومتر در ساعت را بزند، و حالا این تیونر معروف تگزاسی قصد دارد پا را فراتر گذاشته و به سرعت باورنکردنیه 466 کیلومتر در ساعت و چه بسا بیشتر دست یابد.

http://khodrobank.ir/Reviews/mdpd4kv2.jpg

جان هنسی در گفتگوی خود در برنامه پرطرفدار Top Gear گفته احتمالا ًسرعتی در حدود 466 کیلومتر در ساعت را برای مشتریانش در آینده در نظر گرفته است!
جالب اینجاست که نام ونوم جدید برگرفته از نام سهمگین ترین طوفان در مقیاس فوجیتا است و در نتیجه باید انتظار داشت که ونوم F5 طوفانی سنگین به پا کند.

http://khodrobank.ir/Reviews/HEADER_kgf9tdov.jpg

گفته می شود این کمپانی کوچک می خواهد ونوم را هم از نظر آیرودینامیکی و هم از نظر تکنولوژی ارتقا دهد. موتور این هیولای آمریکایی نیز قوی تر خواهد شد : قرار است قدرت پیشرانه توربوی دوگانه 8 سیلندر آن به حجم 7.0 لیتر از 1244 اسب بخار به 1400 اسب بخار رؤیایی افزایش یابد. این در حالیست که پیش بینی می شود وزن آن چیزی کمتر از 1300 کیلوگرم باشد. قدرت موتور توسط جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می شود.

http://khodrobank.ir/Reviews/mkwmmise.jpg

ونوم F5 قرار است در سال آینده رونمایی رسمی شود و فروش آن از سال 2016 آغاز خواهد شد. تنها 30 دستگاه از این ابرخودرو تولید می شود و قیمت آن در حدود 1.2 ملیون دلار خواهد بود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: موضوعات متفرقه ، ،
برچسب‌ها: هنسی ونوم F5 , هنسی ونوم , هنسی ,

تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393 | 9:9 | نویسنده : Muhammad |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.